Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VN

ketiv666

23. 4. 2008 7:49
karma

nejsem požírač "věrohodných" zpráv médií a ani si přepjatě nehoním ego znalostí spisovné češtiny. Byl jsem svědkem událostí na derby a děkuji za velice trefný název tohoto blogu, který jasně odráží to, co se děje. Dívím se jen zástupcům fotbalového svazu, kteří pláčou nad malou návštěvností fotbalových zápasů a na druhé straně přihlížejí kopancům do řad fanoušků. Napadá mne, jestli tato uměle vytvořená hysterie nemá spojitost s blížícím se Eurem a potřebou dělat bububu na většinu, aby se eliminovala případná agrese menšiny. Nemohu si v téhle souvislosti nevybavit ne zas tak minulou dobu: Tvůj synovec chce za kopečky? Dobrá, celá tvoje rodina do třetího kolene bude pikat........

0 0
možnosti
S

skydream

23. 4. 2008 11:01
Re: karma

diky za podporu:-)

0 0
možnosti
S

skydream

23. 4. 2008 11:00
Re: Já to říkal

vas clanek jsem cetl a jsem za nej vdecny:-) jinak cez uz ma i svou hymnu :-)nastesti se to u nas asi moc neujalo ale pod jeden blog uz mi psal nejakej pracovnik z cez o hrdosti k uniforme cez... no priznam se ze jsem se mu trosku smal ale udrzet pevne nervy bylo nad me sily...

0 0
možnosti
S

Soňa48

22. 4. 2008 21:03
Vy osle!

Podívejte se v sobotu v televizi na anglickou "premierlíg" a kromě fotbalu si všímejte i chování fanoušků. Pak se nad tím zamyslete, a už nikdy nebudete psát takové blbosti. Chyby hledejte u sebe, jinak budete stále jen ty "vylízané makovice" za které vás většina národa, včetně mně, považuje. 

0 0
možnosti
IK

pasik00

22. 4. 2008 21:07
Re: Vy osle!

podivej se o vikendu na gambac ligua vsimej si chovani fanousku, pak mi pls sepis, co konkretne spatnyho delali a kolik jich takovyh bylo

0 0
možnosti
IK

pasik00

22. 4. 2008 20:48
karma

souhlasim s autorem, medialni stvanice, vim o cem mluvi-chodim na slavii a byl jsem na derby v kotli....narozdil od diskutujicich chytraku

0 0
možnosti
MK

wopi

22. 4. 2008 18:27
žádná mediální štvanice

rádobyfanoušci kazí český fotbal a je na čase s nimi zatočit, jako to udělali v Anglii Rv

0 0
možnosti
TB-VC

Todd Bertuzzi - vrah cenzorů

22. 4. 2008 18:31
Re: žádná mediální štvanice

R^R^R^R^

0 0
možnosti
SS

sigenius

22. 4. 2008 18:07
bohato, bohato, co ten pravopis

Máš hrubku na začátku 10. odstavce.:-)

0 0
možnosti
S

skydream

22. 4. 2008 18:25
Re: bohato, bohato, co ten pravopis

to jich tam mam tolik tech odstavcu  ? :-) no nejak sem to zverejnil bez predesleho precteni a jsem nyni spravedlive trestan :-)

na korekture uz pracuju ale neni to ma oblibena cinnost. rad si vas v pripade zajmu najmu :-)

0 0
možnosti
L

Lenka.Q

22. 4. 2008 18:02
Achich ouvej

Poté, co jsem kdysi kdesi viděla slovo POTPATEK (asi odvozeno od toho, že se pata potí) myslela jsem, že už mne v oblasti pravopisu nic nepřekvapí. Pane B., dokázal jste mi, jak hluboce se mýlím. Vaše slovo TVRDDÉ (patrně kvůli své souvislosti se slovem MĚKKÉ) mne odrovnalo.

Chjo. Chtěla jsem si s Vámi opět zadiskutovat, ale při druhém TVRDDÉM dopadu češtiny na ústa jsem se přestala soustředit na obsah. Ono teda ne že by mne to nějak zásadně mrzelo, ale tak mohla jsem opět skvěle pobavit sebe i své okolí Vašimi... no řekněme velmi speciálními názory.

0 0
možnosti
S

skydream

22. 4. 2008 18:04
Re: Achich ouvej

diky za upozorneni:-) mohl bych se zeptat zda nekde zverejnujete sve vyplody abych se tak s prateli mohl pobavit?

0 0
možnosti
R

Rudá_záře_nad_Kladnem

22. 4. 2008 17:55
Vhazování dělbuchů je normální taktika policejního

zásahu. Tak se dezorientuje dav, který tak proti policitům nestojí v jednom šiku a je ochromen.

Děláš bordel - dostaneš.

0 0
možnosti
TB-VC

Todd Bertuzzi - vrah cenzorů

22. 4. 2008 17:48
Bohato , Bohato

už tě delší dobu pozoruju... ty jseš zralej na Chocholouška !!!!!!

0 0
možnosti
  • Počet článků 56
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2641x
Jsem naivní snílek, který ovšem četl Machiavelliho. to by mohlo stačit:-)