Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

rqmark

Zákon o právu shromažďovacím

Zákon o právu shromažďovacím,

(5) Svolavatel je povinen, e) dbát o pokojný průběh shromáždění a činit opatření, aby nebyl narušován; (6) Nepodaří-li se svolavateli při narušení pokojného průběhu shromáždění zjednat nápravu, požádá bez zbytečného odkladu o potřebnou pomoc úřad nebo příslušný útvar Policie České republiky. Účastníci shromáždění nesmějí mít u sebe střelné zbraně nebo výbušniny. Rovněž nesmějí mít u sebe jiné předměty, jimiž lze ublížit na zdraví, lze-li z okolností nebo z chování účastníků usuzovat, že mají být užity k násilí nebo pohrůžce násilím.

§ 14 Přestupek proti právu shromažďovacímu - a) neuposlechne pořádkových opatření svolavatele anebo určených pořadatelů shromáždění nebo těmto osobám brání v plnění jejich povinnosti; 

 

 

0/0
31.5.2009 17:06

rqmark

Re: Zákon o právu shromažďovacím

Přestupek proti právu shromažďovacímu

e) neoprávněně vnikne do shromáždění; f) nepřístojným chováním brání účastníkům ve splnění účelu shromáždění; h)

neoprávněně úmyslně zabrání jinému v podstatném rozsahu ve výkonu práva shromažďovacího.

(3) Za přestupek podle odstavce 2 písm. a) a b) lze uložit pokutu do 5 000 Kč, za přestupek podle odstavce 2 písm. c) a d) lze uložit pokutu do 10 000 Kč a za přestupek podle odstavce 2 písm. e) až g) pokutu do 7 000 Kč.

0/0
31.5.2009 17:08

rqmark

Re: Zákon o právu shromažďovacím

Toto je zákon který vznikl v letech po sametové revoluci. Věřte, že jím nikdo nechtěl omezovat svobody projevu. Přesto si v té době byli lidé kteří tento zákon navrhli, evidentně vědomi, ochraňovat schromáždění a tím tedy svobodu projevu před utlačováním jiných cizích skupin lidí. Proto je to tak důležitý zákon v demokracii. Nikdo nemá právo, po zákoně svolaném shromáždění, toto omezovat, provokovat či určovat zda je shromáždšní přístojné či nikoli. TOTO JE PRÁVĚ SVOBODA PROJEVU. Vajíčkování jako na Andělu ne, to je prosím potlačení svobod.   

0/0
31.5.2009 17:16

Soudruh Šeránek

Re: Zákon o právu shromažďovacím

no jo no jo nechce se mi to číst ale takovi akce tam se shromaždují jen fetaci a podobna chazka:-)

0/0
31.5.2009 17:53

Soudruh Šeránek

řeč

Nechapu co všichni mate proti Čssd a Paroubkovi podle me neni normalni aby slušní lide hazeli po komkoli vajíčka a to ješte po předsedovi ps snemovni zaoralkovi to je statni činitel.;-O;-Oa takovi veci jako jsou czechtek to jsou blbosti ktere by se meli uplne zakazat. meli je tam tenkrat dobit ješte vic´. a uz se tešim jak budete všichni brečet protože ČSSD volbi vyhrají:-):-):-)

0/0
31.5.2009 11:01

sir Humprey

Re: řeč

;-D;-D;-D;-D;-D

ale pravopis máš skoro jako opravdovej socan :-P

0/0
31.5.2009 15:08

Old Laserhand

Re: řeč

sire, to je provokatér. :-) 

0/0
31.5.2009 17:07

podhurka

Vy nejste děti

a Paroubek zas není soudruh. Takže jste si kvit a smažte to.... ;-D

0/0
31.5.2009 8:54

hnupobijce

Zase lze, lze,lze ... trosku konkretne v cem ?

Mnohem vetsi lzi ODS a topolNKA VAM NEVADI ? Hm, to je zajimave ... Ze pred volbama poplatky nechteji a po volbach jo ? Ze musi spustit reformu kvuli vysokemu zadluzeni verejnych financi diky CSSD jenz brzy prekroci Maastrichtska kriteria 3% ac toto zadluzeni jeste pred zavedenim reforem kleslo na 1,9 %?  Ze byl schodek jenom 19 mld. ac byl podle novych pravidel snizen 60 mld. z rezerv takze byl vlastne 80 mld.? Zadna kritika, vajicka ? Ale Paroubek lze, lze ,lze ... zaim mi nikdo nerekl v cem .

0/0
31.5.2009 0:52

hnupobijce

Re: Zase lze, lze,lze ... trosku konkretne v cem ?

Vis, problemem je , ze ty poslouchas vic lidi nez svuj vlastni rozum, srdce jestli to mas ... to ze je nekdo bohaty, vzdelany neznamena, ze ma nejakou moralku ... to so zapamatuj . Ekonomicky a

analytik ze soukrome spolecnosti vyhotovuje analyzy vyhovujici komu ? Beznym lidem ?Nebo k prospechu chlebodarce ?

0/0
31.5.2009 0:56

Mahas

Re: Zase lze, lze,lze ... trosku konkretne v cem ?

ja uz fakt nevim, hnupe. ODS a jeji koalicni partneri chteli vyrovnane rozpocty, jen co se chopila vesla oranzada, tak schodky narostly do do te doby nevidanych rozmeru. Neni tohle pravda? je !!! Vyberove rizeni na novou dalnici na Morave , kde je dalnice trikrat drazsi nez v okolnich zemich, tak to byl ci napad? ODS? Ktera ho pak rusila? Nerekl bych, byl to napad oranzovych a lidovcu, co s nima sedeli ve vlade. Misto rozvoje infrastruktury - silnice, elektrarny, kanalizace, inzenyrske site pro novostavby tady bylo pastelkovne, vyssi pridavky na deti ... To je ekonomicke hospodareni? To nemuzete myslet vazne ani v tom nejhorsim snu...Progresivni zdaneni bohatych je k cemu? Po zavedeni rovne dane, byt to nebylo 15%, se vyber dane zvedl, capisto? Uz nikoho nebavilo oblbovat urady a platit tak moc danove poradce a v klidu zaplatili. I tak 10x vic nez tzv " obycejny clovek" , ale proste nevymysleli triky a zaplatili. Myslis, ze to tak bude az se duce vrati k veslu?

0/0
1.6.2009 13:12

hnupobijce

Re: Zase lze, lze,lze ... trosku konkretne v cem ?

O minulosti,koukam,vis prd.Jkaym zpusobem vytahla docasna vlada a pak CSSD ekonomiku z ODS sra.ek ... jinak nechces civilizovany kapitalizmus ale typ 19.stoleti jenz privolava soc. boure a extremizmus ...

0/0
4.6.2009 2:04

barbarrosa

Re: Zase lze, lze,lze ... trosku konkretne v cem ?

stačí když to řekne Mirek,ten mluví vždycky pravdu.

0/0
31.5.2009 8:58

jardahol

volby

!!!!!Jsou to volby do EU parlamentu   a ne do PS ČR  !!!!.

0/0
30.5.2009 11:08

jardahol

??????

Nevím proč chodíš na mítink  někoho s kým nesouhlasíš a nechceš od něho nic slyšet.

Byl jsi na mítinku  zelených, lidovců, ODS či komunistů.???????

Třeba by jsi na některém z nich byl nadšen.  ¨

Potom bys je mohl volit.

0/0
30.5.2009 11:05

hnupobijce

Re: ??????

:-)R^.

0/0
31.5.2009 0:49

Jan Borovička

Pane autore,

nic si z těch hloupých reakcí v diskusi nedělejte : ) S článkem naprosto souhlasím R^

0/0
30.5.2009 10:52

barbarrosa

ale rozum máš

jako 5ti leté děcko.

0/0
30.5.2009 8:57

Kenousek33

Malinká manipulace

Filipe, ty mluvíš za všechny mladé lidi v celé ČR? Mluv raději za sebe a své kamarády a nevydávej se za celou mládež. Dále píšeš, že  příznivci ČSSD strkali do 18 - letých dívek. Proč ale nepíšeš, jak tytéž dívky napadali staré sedící lidi? Pro řekneš a) a neřekneš b)? A tebe rodiče neučili úctě k druhým, zvláště starším? Jinak tvůj článek ukazuje, že bys měl vstoupit do politiky. Dokážeš slušně manipulovat s fakty.

0/0
30.5.2009 8:48

skydream

Re: Malinká manipulace

vcerejsi zpravy na ct ... ta zena co tam agresivne bojuje s nejakejma duvchodkynema byla predem napadena nejakym agresivnim dedkem pesti do hrudi. chycena za krk a podobne...

nemluvim za celou mladez, ale zatim se nikdo mlady neozval...

0/0
30.5.2009 10:32

Karel Polivka

my nejsme děti?

hehehe  :-)

řeknu ti to asi takhle- štěpána z paroubka neuděláš.

jedna věc- ten čektek- hele ty lidi tam byly PČR vyzývaný, aby ten prostor - pozemky opustili... ono to bylo trošku jinak, než si lůza myslí, a) rok předtím policie nezasáhla a stát musel nést odpovědnost za poškození těch pozemků... Kdyžtak zkus funkci vyhledat třeba seznamem, páč gůgl je na tebe asi moc složitej... boněnov 2004 b) ty fetující lůzři -  to asi nebyli pravičáci, viď - dobře věděli, že je to nelegální obsazení cizího majetku a přesto neuposlechli výzev policie, aby vypadli, takže byli, jak to říct, seřezaný jako prasata. On dobytek si taky nic jinýho v podstatě nezaslouží.

0/0
29.5.2009 20:31

skydream

Re: my nejsme děti?

označovat lidi za dobytek může jen duševní troska. ke tve argumentaci, k poskozeni travniho porostu neni adekvatni proporcionelni reakci zpusobit zraneni mnoha lidem kteri musi byt naslene leceni, uzavreni dalnic atp. dalsi rok to vyresilo kultivovane vycleneni nepouzivaneho voj. prostoru..

0/0
29.5.2009 23:52

Karel Polivka

Re: my nejsme děti?

jasně, jsem duševní troska, protože lidem z tekno komunity nadávám, hele já s tím problém nemám... :-) koukni na tohle- http://zpravy.idnes.cz/domaci.asp?r=domaci&c=A050810_163054_domaci_ad

a) pošlapání rávy určije je problém ve chvíli, kdy se to nelíbí majiteli nebo pronajímateli pozemku, co říkáš? viz- http://zpravy.idnes.cz/krimi.asp?r=krimi&c=A050429_071721_krimi_ton

co příští rok, že se to vyřešilo, ten samej rok na tom samým mstě se konal další tek- paroubtek, na kterej fetující lůzři už nejeli - bylo to totiž organizovaný legálně.

Nakonec ještě taková malá úvaha- http://ihned.cz/1-10072840-16579540-000000_d-16

0/0
30.5.2009 10:38

Karel Polivka

Re: my nejsme děti?

teda já píšu hrozně, když to teď po sobě čtu.. :-) moh' bych se vymlouvat na to, že ten asusEEEk má hrozně malou klávesnici, ale co už...

0/0
30.5.2009 10:45

skydream

poděkování

děkuji všem za reakce, jsou pro mě povzbuzením abych psal dál :-)

jinak se omlouvám, že sem nereagoval dříve, ale bohužel nebylo to v mých možnostech... Filip

0/0
29.5.2009 17:27

zabanovanýradepur

Díky za to, že se mladí nechali jednou vidět!

Člověk by už myslel, že normální ( nemyslím KSM a podobná zvěrstva) mladí lidé na politiku zanevřeli...:-) Článek super - karma!

0/0
29.5.2009 16:47

Euronymos

Pan nula mě nedokáže urazit ani fašistou

Už jsem byl označen za rasistu, jelikož odmítám pozitivní diskriminaci a chci, aby se menšiny chovali slušně a neparazitovali na sociálním systému, který máme velice střícný. Takže od pana nuly přežiju i oslovení fašista. Ovšem nevím jak bych se zachoval, kdyby mi to řekl mezi 4 očima.

0/0
29.5.2009 16:38

maws1

souhlasím

děkuji za výborný článek....nelze než souhlasit. Ani tak mi nevadí, že mě tady veřejně lidi označují za dítě, ale dost mě uráží, že mě označují za fašistu. Vyjádření politického nesouhlasu hozením vajíčka nebo shnilého rajčete může někdo posoudit jako nepřípustné vulgární chování, ale fašismus???Když se lidí staví proti politice v jiných zemích mnohem tvrději (Francie a hořící auta apod.), tak je nikdo fašisty a nacisty nenázývá....přijde mi, že spousta lidí v naší republice v četně politiků zachází s těmito slovy značně neopatrně...

0/0
29.5.2009 13:22

rapid87

sunny je démon

Nejste děti, jen se tak chováte, nejste nacisti jen používáte obdobné praktiky - mladí konzervativci.;-D 

Do EU pouze ti nej - Miloslav Ransdorf

0/0
29.5.2009 8:09

Qíteček

Podepisuju

0/0
28.5.2009 18:46

DavePrague

Ale souhlasím.

0/0
28.5.2009 17:54

DavePrague

Za 20 let se myšlení nezmění.

Co si člověk vyrobil zbraně prosazuje svoje zájmy nejlépe. Slova o pravdě a lži patří v ČR jen ke stolu. Ale je-li tady plno povalečů a srábků jak tomu je po staletí, pak bude česká zem jen česká zem. Když se to lidem nepodařilo za 40 let, pak jim to ve většině vyhovovalo - tudíž ať jsme mladí nebo staří jen holíma rukama tu svou pravdu nikdy pořádně neobhájíme. Tak jako socdemksč. Ti také použijí sílu, a věřte že PČR je plná socdemksč ještě z dob totality. Naučit lidi myslet za sebe to je nemožné. Ksč by zde od 2. svět. války neměla takový vliv pokud by tu lidi neměli choutky mít to co druhý a vzít si to. Říkali tomu znárodňování. Takové je myšlení dosti čechů.

0/0
28.5.2009 17:53

5alfa

Re: Za 20 let se myšlení nezmění.

s holíma rukama...

Nebyl's náhodou na Národní, když se rozháněli studenti? Protože zásah by se dal vysvětlit slovy velitele rozprašovací jednotky.

Výkřiky "Máme holé ruce" jsem interpretoval jako "Máme hole v ruce" :-P

0/0
28.5.2009 17:59

Sunny29

Přesné vyjádření.

Naprostý souhlas a karma. :-)

0/0
28.5.2009 15:28

masculine

velmi vyspělý pohled na věc

který mne vzhledem k mladému vzezření autora překvapil. Vy mladí jste hybnou silou dějin, protože starší lidé už mají své závazky, svůj usedlý způsob života, který jim "nedovoluje" vzepřít se okolnostem a investovat více než několik hodin brblání u televize či v hospodě. Já osobně jsem levicově zaměřený, ale principy sociální spravedlnosti se nesmí prosazovat na úkor dalších generací. Lidé nesmí být populisticky  upláceni, ať už rušením poplatků (přičemž s existencí některých z nich sám nesouhlasím), slibováním tisícových částek pro skupinu obyvatel, která je současnou krizí postižena nejméně, ale znamená širokou volební základnu, či zvyšováním platů zaměstnanců státu, který se topí v dluzích a recesi. I přes své podstatné výtky vůči některým krokům minulé vlády nemohu volit současnou levici, protože se jedná buď o pokračovatele bolševického režimu hrdě se hlásící k jeho zvěrstvům nebo populisty ochotné pro svá koryta lhát a rozhazovat peníze našich dětí pro dosažení svého účelu. karma

0/0
28.5.2009 15:07

Mahas

Re: velmi vyspělý pohled na věc

R^R^R^R^

0/0
1.6.2009 13:17

wolflobo

Super

Super článekR^R^ Kéž by většina lidí měla stený názor na věc jako Vy... a kdyby tak všichni šli k volbám a vytřeli těm závistivým nemakačenkům zrakR^

0/0
28.5.2009 15:00

casyy

Bravo,

vecne, ostre a hlavne vyargumentovane. Tleskam,

0/0
28.5.2009 14:59

Jarcho

Dobře napsáno.

Mne taky uráží, když mne socdemáci označují za ódésáka vždycky, když řeknu/napíšu, že Paroubek nebo Rath nebo Zaorálek nebo Tvrdík lžou. ¨

ODS jsem nikdy nevolil (vyjma vybraných osobně známých jedinců v komunálních volbách) a nebudu je volit ani teď. Nacista ani fašista taky nejsem  a dítě už taky dávno nejsem - jenom nesouhlasím s Parobukem a jeho lidmi, kteří lžou, kdykoli otevřou ústa.

Vajíčko jsem po Paroubkovi ještě nehodil, protože na jeho mítinky nechodím - kdyby se ale příležitost naskytla, tak po něm to vejce nebo rajče nebo shnilou bramboru taky mrsknu.

0/0
28.5.2009 14:51

Vici77

hezke

Hezké, pravdivé...co dodatR^ a neanonymní. Na to by se soudruzy nikdy nezmohli

0/0
28.5.2009 14:48

důchodce

věkem jste chlapče

jako můj vnuk, avšak zcela s váma souhlasím. Zažil jsem celou tu šílenou éru "budování lepších zítřků" a velmi dobře vím, co obnáší. Paroubek a ta jeho tlupa se hodlá spolčit s komunisty a tvrdě se bude vypořádávat s dnešními odpůrci. Proto je NUTNÉ jim zabránit v nástupu k moci. A je-li třeba, i házením vajec. Slyším-li ten normalizační Paroubkův slovník...

0/0
28.5.2009 14:47

Vici77

Re: věkem jste chlapče

Já věděl, že označení důchodce není nadávka a jsem rád za Vaše vyjádření. Děkuji

0/0
28.5.2009 14:49

pidla

Kaaarma

0/0
28.5.2009 14:45

Jaroslav Fikar

je to tak...

...brilatní článek a samozřejmě karma R^

0/0
28.5.2009 14:35

shorticek

Nejsem už

ani student ani se neřadím již k mládeži.Ale s pisatelem příspěvku souhlasím.Jenom pořipomínám,jak se p.Paroubek zachoval k dotazu jednoho mladého studenta.Samozřejmě,že by ČSSD ráda oslovila mladé voliče a střední třídu,ale jaksi se nevede.Proč?Pokud se budu jen zaobírat řešením sociálních dávek místo podpory vzniku a udržení pracovních míst do budoucna,namísto garance uplatnění budu hlásat další zdaňování úspěšných,kdy místo nabídky řešení ekonomické krize nabídnu omezené šrotovné a 13.důchod,tak se nedivím,že mladší generace skutečně nebude tento program podporovat.Ani já ho nepodporuji.V tomto případě pak budoucnost nebude tak oranžová,jako spíše černá.:-/

0/0
28.5.2009 14:22

da.rock

Re: Nejsem už

Pořád nechápete princip demokracie? Pokud s nějakým programem nesouhlasím, tak ho prostě nevolím. Co je na tom nepochopitelného? Milióny lidí nesouhlasily s programem ODS, ale nikdy po Topolovi nic neházel. To je totiž demokracie, víte? A taky slušnost.

0/0
28.5.2009 14:26

shorticek

Re: Nejsem už

Spíš bych řekl,že slušné je nelhat.A protože tohle nemá socdem zažité a jakýkoliv nesouhlasný postoj je okamžitě tvrdě osočen ba přímo hulvátsky napadán (byl jsem toho svědkem),tak se ani nedivím těmhle reakcím na jejich politiku.Politiku lhaní a slibů.Slibem nezarmoutíš,že.....

0/0
28.5.2009 14:33

forhend

Primitivové v Kocourkově...

Ještě že si někdo vymyslel házet vejce po politicích. O čem by bulvár a blogeři iDnes psali???8-o:-© A mimochodem, jste děti a jimi zůstanete...:-)

0/0
28.5.2009 14:11

Jiri Kram

ano je cas dialogu vajecny cas skoncil

Filipe, neboj se vyjadrit svuj nazor, budes si zastrasovan diskutery, z nichz u hodne poznas, za koho kopou, ale dulezite je diskutovat. VEJCE skoncila ted se zacina DIALOG

0/0
28.5.2009 14:11

Alka.24

Máte úplnou

pravduR^

0/0
28.5.2009 14:01



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.