Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
S

skydream

29. 5. 2009 17:27
poděkování

děkuji všem za reakce, jsou pro mě povzbuzením abych psal dál :-)

jinak se omlouvám, že sem nereagoval dříve, ale bohužel nebylo to v mých možnostech... Filip

0 0
možnosti
Z

zabanovanýradepur

29. 5. 2009 16:47
Díky za to, že se mladí nechali jednou vidět!

Člověk by už myslel, že normální ( nemyslím KSM a podobná zvěrstva) mladí lidé na politiku zanevřeli...:-) Článek super - karma!

0 0
možnosti
PP

Euronymos

29. 5. 2009 16:38
Pan nula mě nedokáže urazit ani fašistou

Už jsem byl označen za rasistu, jelikož odmítám pozitivní diskriminaci a chci, aby se menšiny chovali slušně a neparazitovali na sociálním systému, který máme velice střícný. Takže od pana nuly přežiju i oslovení fašista. Ovšem nevím jak bych se zachoval, kdyby mi to řekl mezi 4 očima.

0 0
možnosti
M

maws1

29. 5. 2009 13:22
souhlasím

děkuji za výborný článek....nelze než souhlasit. Ani tak mi nevadí, že mě tady veřejně lidi označují za dítě, ale dost mě uráží, že mě označují za fašistu. Vyjádření politického nesouhlasu hozením vajíčka nebo shnilého rajčete může někdo posoudit jako nepřípustné vulgární chování, ale fašismus???Když se lidí staví proti politice v jiných zemích mnohem tvrději (Francie a hořící auta apod.), tak je nikdo fašisty a nacisty nenázývá....přijde mi, že spousta lidí v naší republice v četně politiků zachází s těmito slovy značně neopatrně...

0 0
možnosti
R

rapid87

29. 5. 2009 8:09
sunny je démon

Nejste děti, jen se tak chováte, nejste nacisti jen používáte obdobné praktiky - mladí konzervativci.;-D 

Do EU pouze ti nej - Miloslav Ransdorf

0 0
možnosti
RM

Qíteček

28. 5. 2009 18:46
Podepisuju

0 0
možnosti
D

DavePrague

28. 5. 2009 17:54
Ale souhlasím.

0 0
možnosti
D

DavePrague

28. 5. 2009 17:53
Za 20 let se myšlení nezmění.

Co si člověk vyrobil zbraně prosazuje svoje zájmy nejlépe. Slova o pravdě a lži patří v ČR jen ke stolu. Ale je-li tady plno povalečů a srábků jak tomu je po staletí, pak bude česká zem jen česká zem. Když se to lidem nepodařilo za 40 let, pak jim to ve většině vyhovovalo - tudíž ať jsme mladí nebo staří jen holíma rukama tu svou pravdu nikdy pořádně neobhájíme. Tak jako socdemksč. Ti také použijí sílu, a věřte že PČR je plná socdemksč ještě z dob totality. Naučit lidi myslet za sebe to je nemožné. Ksč by zde od 2. svět. války neměla takový vliv pokud by tu lidi neměli choutky mít to co druhý a vzít si to. Říkali tomu znárodňování. Takové je myšlení dosti čechů.

0 0
možnosti
JN

5alfa

28. 5. 2009 17:59
Re: Za 20 let se myšlení nezmění.

s holíma rukama...

Nebyl's náhodou na Národní, když se rozháněli studenti? Protože zásah by se dal vysvětlit slovy velitele rozprašovací jednotky.

Výkřiky "Máme holé ruce" jsem interpretoval jako "Máme hole v ruce" :-P

0 0
možnosti
DK

Sunny29

28. 5. 2009 15:28
Přesné vyjádření.

Naprostý souhlas a karma. :-)

0 0
možnosti
M

masculine

28. 5. 2009 15:07
velmi vyspělý pohled na věc

který mne vzhledem k mladému vzezření autora překvapil. Vy mladí jste hybnou silou dějin, protože starší lidé už mají své závazky, svůj usedlý způsob života, který jim "nedovoluje" vzepřít se okolnostem a investovat více než několik hodin brblání u televize či v hospodě. Já osobně jsem levicově zaměřený, ale principy sociální spravedlnosti se nesmí prosazovat na úkor dalších generací. Lidé nesmí být populisticky  upláceni, ať už rušením poplatků (přičemž s existencí některých z nich sám nesouhlasím), slibováním tisícových částek pro skupinu obyvatel, která je současnou krizí postižena nejméně, ale znamená širokou volební základnu, či zvyšováním platů zaměstnanců státu, který se topí v dluzích a recesi. I přes své podstatné výtky vůči některým krokům minulé vlády nemohu volit současnou levici, protože se jedná buď o pokračovatele bolševického režimu hrdě se hlásící k jeho zvěrstvům nebo populisty ochotné pro svá koryta lhát a rozhazovat peníze našich dětí pro dosažení svého účelu. karma

0 0
možnosti
MN

Mahas

1. 6. 2009 13:17
Re: velmi vyspělý pohled na věc

R^R^R^R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 56
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2641x
Jsem naivní snílek, který ovšem četl Machiavelliho. to by mohlo stačit:-)