Diskuse

Žumpa jménem Blesk nám vybrala vládu levice?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dante_

23. 3. 2010 14:00
Mily chlapce...

...ja ti nevim jestli to nevidis az moc cernobile. Ackoliv me sotva nekdo obvini z toho, ze mam rad Topolanka (je to pro mne buran a idiot), v tehle kauze je mi ho lito. Proste se jen nevinne rozkecal, spatne to nemyslel, ale Blesk potreboval kachnu.

Ale, ze by tim rozhodl o vitezstvi levice? Coze? Mile dite, zijes v realite? CSSD vede a vedla (bohuzel, pod vedenim Paroubka mi nevoni) o nemaly pocet procent uz pred touto kauzou. Pokud muze byt Topolanek a priznivci ODS na nekoho nastvani, jsou to prave "pratele" z ODS jako je Sasa Vondra a jemu podobne krysy, ktere citi, ze by se ke korytu mohly dostat lacino a populisticky.

Tak si to radsi prehodnot. Blesk je bezesporu hnusny bulvar, ale mnohem horsi jsou zakerni paraziti, kteri prave Topolanka krizuji za hovadiny.

0 0
možnosti

skydream

23. 3. 2010 14:04
Re: Mily chlapce...

tak za A nejste můj děda abyste mě nazýval milé dítě! Nadpis článku na blogu musí být trochu přehnaný aby přitáhl pár čtenářů...

0 0
možnosti

ivabublan

23. 3. 2010 13:58
nekolik omylu autore...

1. po odvolani Topolanka lide volaji jiz dlouho a duvodem je jeho fatalni neschopnost cokoliv prosadit

2. tohle je jen vhodny katalyzator toho o cem pisu v bode 1.

3. je to politik, za sve vyjadrovani nese patricnou politickou odpovednost na rozdil od vas a mne.

0 0
možnosti

skydream

23. 3. 2010 14:07
Re: nekolik omylu autore...

právě proto mi přijde nevhodné toto použít jako katalyzátor... měl být odvolán po prohraných volbách...

0 0
možnosti

tulda

23. 3. 2010 13:54
Vážený autore,

v Lidových Novinách je také uveden článek, jak  si Ztopořený otevřel své

nitro pred amíky dne 8. března 2010. Osvětluje zde, jak a najakém

koncencu vznikla Kalouskova a Topolánkova TOPka 09 a Věci Veřejné.

Dočtete se také, jak byly veřejné zakázky na MO ve výši 6 miliard v době

vlády ODS cinklé. Nebudu zesměšňovat absolventa právnické fakulty v Plzni, ale vaše hrubka v článku je určitým vodítkem.EU

0 0
možnosti

skydream

23. 3. 2010 14:01
Re: Vážený autore,

mrzí mě že podle mě soudíte mé spolustudenty. co se týká vás tak o vás je taky jistým vodítkem to, jak označujete pana Topolánka

0 0
možnosti

tulda

23. 3. 2010 13:48
Vážený autore,

já jsem to nečetl v Blesku ale v pravicově laděném tisku, jako je MF

Dnes, Lidové Noviny. Domníval jsem se, že Blesk čtou pouze

knedlo-zelo-vepřo, kteří potřebují pozavírat do lágru a nakopat do

pr....... A vida Blesk je taky určen pro lidi, kteří tvrdí a píší

pravicově. Nepatříte náhodou do té kategorie knedlo-zelo-vepřo?EU

0 0
možnosti

skydream

23. 3. 2010 13:50
Re: Vážený autore,

a kde byl zásadní zdroj onoho pravicového tisku ?

0 0
možnosti

frantiska aus Tropau

23. 3. 2010 13:46
Pane Bože

ochraň mě před takovými právníky z jakého bude autor článku

0 0
možnosti

pefben

23. 3. 2010 13:50
Re: Pane Bože

Pokud bude z nějakého právníka autor článku, bude to opravdu průšvih!!!! To nepůjde číst!!! ;-D

0 0
možnosti

JARosel

23. 3. 2010 13:40
Ach jo...

Závidím budoucím právníkům ze z Plzně ten výkend, i tu výru v Boha. ;-)

Ale mám strach, že pokud by mě bloger odsoudil v budoucnu k trestu smrti, budu patrně vyset (patrně jako satba na poli) místo viset (na oprátce). ;-D

0 0
možnosti

statečný

23. 3. 2010 13:43
Re: Ach jo...

Práva v Plzni zde je jejich zářný představitel;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti

medlinka

23. 3. 2010 13:38
Cesi jsou narodem priposranym

a nechavaji se manipulovat hlavne hloupymi a arogantnimi politiky typu Topolanka

0 0
možnosti

pefben

23. 3. 2010 13:51
Re: Cesi jsou narodem priposranym

Chyba - Paroubka. Ani Topolánek to nezachrání....

0 0
možnosti

statečný

23. 3. 2010 13:38
Tebe to nějakk vzalo!!!

ta žumpa se jmenuje demokracie,nebo politika třetí říše je ti bližší???Rv

0 0
možnosti

skydream

23. 3. 2010 13:43
Re: Tebe to nějakk vzalo!!!

Blesk je demokracie?

0 0
možnosti

BoboHml

23. 3. 2010 13:34
ODS se pohřbívá sama.

Proč se nedokáže zbavit Béma,Jančíka,Langera?

Oni chtějí přesvědčit lidi o šetření,ale sami si na své výhody nedají ani šáhnout.

Obyčejný člověk,který jde na nemocenskou má pochopit a akceptovat svůj menší příjem a když se podívá na sněmovnu,co spatří PLNÝ PLAT v nemoci.

0 0
možnosti

skydream

23. 3. 2010 13:37
Re: ODS se pohřbívá sama.

Protože to není jen ta zbavit se někoho kdo si svou pozici buduje x let...

0 0
možnosti

cenzorisko

23. 3. 2010 13:34
trošku tomu nerozumím

proč jako ta averze ke komoušům,když nám bývalý komouš vládneRv

0 0
možnosti

skydream

23. 3. 2010 13:38
Re: trošku tomu nerozumím

tak vůči tomu mám taky averzi...snad se to dá poznat z označení král ANO

0 0
možnosti