Filip Bohata

Jsem Spartan, fandím fotbalu a nestydím se za to akad. Borovičko!

2. 04. 2010 17:16:59
Vždy jsem si kolegy blogera Borovičky vážil , ale nyní mě svou neinformovanou, arogantní a urážlivou etudou na téma "stupidní fotbal hra primitivů pro primitivy" nadzvedl ze židle. Překvapivě umím psát tudíž se pokusím fotbalu zastat:

Vážený pane Borovičko, a další podobně smýšlející. Fotbal je pro mnohé lidi jediné životní štěstí jenž mají. Ano možná nemají IQ jako vy nebo ani jako já, možná mají, ale za komanče museli jít kopat kanál, ale protože vy jste v Akademi Věd není rozhodně vhodné se nad ně vyvyšovat. Většina předpokládejme inteligentních podnikatelů tráví svůj čas na golfu, což by někdo mohl nazvat kuličky pro dospělé, ale třeba je to taky čas pro jednání a relaxaci. Ano fotbal je často brán jako sport pro pobavení dělníků a nižších vrstev ale to neznamená že to je pravda. Fotbal a fandění fotbalu je zábavou všech vrstev obyvatelstva, protože ne každý mohl v dětství hrát tenis či jezdit motokros, ale do kusu kamene ve fantazii představující míč si kopl skoro každý na tomto světě. Vaše inteligence by Vám měla dodat dostatek nadhledu abyste chápal, že někdo miluje operu a někdo miluje fotbal... A věřte tomu nebo ne asi se najde pár lidí, co mají rádi oboje..

Já jsem tak statečnej a věrnej abych jel na Letnou a následně pochodoval z Letné až do Vršovic nebyl. Věřte tomu nebo ne já se za ně nestydím. Aspon nebudu muset poslouchat od kamaráda, co miluje Platona, že slávisti a všichni ostatní to dělají a my ne!

Možná si myslíte, že já jako student školy za kterou se mi budou smát ještě v přístím tisíciletí nemám co mluvit, protože mám místo hlavy dutej balon. Ale věřte nebo ne v mém okolí je mnoho lidí, jenž mají školy lepšího jmena než já, fotbal je baví a rádi si při něm zařvou, či v mládi zařvali.

Není pravdou, že by mnohem větší právo měli Prahu blokovat zemědělci se svejma balíkama slámy a vylejváním mléka, či homosexualové... Fanoušků fotbalu a zejména Sparty a Slavie je v tomto městě mnohem víc a možná to pro velkou část z nich něco znamená.

Mrzí mě, že jste se nechal strhnout k modnímu shazování fotbalu, fotbalistů i jejich fanoušků. Vím že si pravděpodobně nepokecám v kotli Sparty o tom jak je úžasné, že tu Obama s Medvedevem veleduležitě sníží počet nuklearních hlavic na množství, které každému z nich stačí třikrát ke zníčení světa. Vím, že si v kotli Sparty nepokecám o tom jestli nejsoucí je nebo není, či o posledních objevech ze světa arktických hub, na druhou stranu pro většinu lidí jsou tyto starosti nicotné neb je velice těžké v současném světě se s něčím se identifikovat. Politika je svět kampaní založených na dvouslovných tupých frázích, umění je roztříštěné do mnoha směrů, odborníci jsou uzoučká vesnice, společné zájmy se nám rozjíždějí všemi směry a pro mnohé je fotbal jedním z mála spojujících prvků. Nepovažuju za tak strašné, že fandím ve společnosti celého spektra. Je smutné strávit svůj život jen mezi vysokoškoláky, či umělci narcisticky přesvědčenejma, že to co dělají je pupek světa a zejména taková marnost jako fotbal, jenž přináši radost milionům lidí na tomto světě, je hodná opovržení.

Ostatně čeká nás MS ve fotbale a věřte nebo ne někteří "primitivové" v ruzných částech světa šetří už několik měsíců, aby měli na cestu do JAR na podporu svých milovaných reprezentací.

Věřte nebo ne pro většinu Argentinců je větším bohem Maradona s Messim než kdokoliv jiný...

Čím to je že se narcisticky domníváte, že mykologie je pupek světa? Myslíte, že Váš výzkum rozzáří oči milionům lidí? Myslíte , že Váš výzkum přivede chudého Brazilce z favely do Monaka? Ano Váš výzkum má smysl, ale ne zase tak převratný abyste se musel vyvyšovat nad nás co krom svých " hub " mají ještě nějakou vášen!

Pro ty jenž se rvou a křičí Jude Slavie jsem medialní mrd?a nejspíše, ale rád bych Vás upozornil, že MY Spartani nejsme jen toto tvrdé extrémní jádro, tak jako Češi nejsou jen komunisti, či neonacisti. Nás fanoušků Sparty a fotbalu je mnohem víc!

Nyní je mi blíž fanoušek Slavie, či jakéhokoliv jiného klubu ( slátanec, komik atp... jako i my zasloužíme SMRT od nich, či pražský k. od chacharů) než vy!

Pochopte, že když nám přejou smrt nechtějí nás zabít, nechtějí nás roztrhat. Je to hra, divadýlko ale přesto je to srdeční záležitost neb porážka bolí třeba týden, či rok...

Fotbal je vášen... fotbal je víra... fotbal je smysl... fotbal je láska... a pro všechno tohle si Vás dovoluji požádat o veřejnou omluvu fanouškům fotbalu!

Filip jindy Skydream

Tento text reaguje na tento "Idnes doporučuje blog".. Jsem bezohlednej primitiv- Jsem Sparta!

Autor: Filip Bohata | karma: 11.77 | přečteno: 1112 ×
Poslední články autora