Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

vodní želva

25. 3. 2010 15:13
Nebudu Vás pomlouvat, jak si o to říkáte.

Vezmu to z jiné stránky. Podle mě je evidentní, že nejste věřícím člověkem a já se přiznám, že já také ne. Jenže věřící lidé ty výroky Topolánka vnímají jinak než Vy nebo já. A tady je podstata problému - Topolánek kandiduje na Jižní Moravě a to je místo, kde je věřících nejvíce v celé republice. Z tohoto pohledu jsou jeho výroky o církvích minimálně krajně netaktické a mohou znamenat jeho krutou volební prohru v tomto lidnatém kraji.

 

0 0
možnosti
A

aljavC

25. 3. 2010 15:18
Re: Nebudu Vás pomlouvat, jak si o to říkáte.

to by se pak člověk nesměl kriticky vyjádřit k ničemu, jelikož kritika se vždy může někoho dotknout. Ano, Topolánek mohl být jako JP, a u každého slova počítat voliče, ale mě se napopak líbilo že takhle neuvažuje.

0 0
možnosti

vodní želva

25. 3. 2010 15:24
Re: Nebudu Vás pomlouvat, jak si o to říkáte.

jo, tak ono se to asi líbilo daleko více lidem, a kdyby kandidoval třeba u nás ve Středních Čechách, tak by mu to nějaké hlasy i mohlo přinést, ale v kontextu Topolánkova tvrzení, že chce svou stranu dovést k vítězným volbám, mi prostě ten výrok přijde netaktický.

0 0
možnosti
ŽS

zmije

25. 3. 2010 15:38
Re: Nebudu Vás pomlouvat, jak si o to říkáte.

Já věřící jsem a nemohu si pomoct, ale s Topolánkem souhlasím. Hodně věcí v současné církvi nemá podle mého názoru s prvotním křesťanstvím a jeho učením nic společného.

0 0
možnosti
S

skydream

25. 3. 2010 17:27
Re: Nebudu Vás pomlouvat, jak si o to říkáte.

politicky to bylo samozrejme tragicke a ja na jeho miste v teto dobe bych urcite tento clanek nepsal... na druhou stranu to nic nemeni na tom ze s jeho nazorem souhlasim a ze ho rikal s tim ze veril ze nebude zverejnen...

0 0
možnosti
  • Počet článků 56
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2641x
Jsem naivní snílek, který ovšem četl Machiavelliho. to by mohlo stačit:-)