Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JG

Jiittkkaa

12. 4. 2010 17:53
Pane Bohato,

když vidím, jak nesmyslně reagujete na článek(který jste mimochodem také nepochopil), vůbec se již nedívím, vašim reakcím na můj článek. Myslím, že vy máte největší problém sám se sebou - vyhledáváte hádky a jak můžete vytváříte nepřátelskou atmosféru. Nemyslím si, že člověk, který se není schopen ještě postarat ani sám o sebe má právo neustále někoho urážet a napadat. Zamyslete se především sám nad sebeou - to je opravdu velmi smutná kapitola;-(JG

0 0
možnosti
E

experience

6. 4. 2010 11:44
Jo a chybí vám tam nějaké čárky,

takže to s tím "překvapivě umím psát" není zas tak slavné.

0 0
možnosti
E

experience

6. 4. 2010 11:43
Pan Borovička předkládá něco,

s čím lze polemizovat, pan Bohata polemiku se svými tvrzeními vylučuje a priori. Ono to má s tím "sparťanstvím" něco společného. 

0 0
možnosti
JK

pesimistka7

6. 4. 2010 8:53
Nepochopil jste článek

na který reagujete. Možná byste ho pochopil lépe, kdyby byl býval pan Borovička potkal "fanoušky"... třeba Baníku.:-)

0 0
možnosti
FM

fr-mottl

5. 4. 2010 19:42
jak se Vam to stalo ?

n/T.

0 0
možnosti
JC

Jenda Citrón

5. 4. 2010 19:33
Bohato,

tak to ti gratuluji! Kdybys nedokázal v životě nic jiného tak nezoufej - tohle stačí! Bohato a ještě něco, ty dáváš slovu "tajtrdlík" úplně nový rozměr!

0 0
možnosti
JK

truepapas123

5. 4. 2010 19:40
Re: Bohato,

R^

0 0
možnosti
M

marek018

5. 4. 2010 16:32
Jsi směšnej

afektované,primitivní,fakt se ti musím smát. Až si to přečteš po pár dnech,až vychladneš,sám to třeba uznáš. Chodit na pochod je fajn,taky chodím,ale přičet Jude Slavie apod. je primitivismus největšího zrna (k tomu mi pořád uniká jakákoliv spojitost Slavie a židů,no nic;-D)

0 0
možnosti
M

marek018

5. 4. 2010 16:35
Re: Jsi směšnej

P.S. tím nechci říct,že s článkem kolegy Borovičky souhlasím. Ten si jen chtěl nahonit karmu, podobně jako to dělaj televize,když se jednou za rok stane na fotbale nějakej průšvih a oni to hned podávaj,jako by se to dělo denně.

0 0
možnosti
L-PC

Lobo - poslední Czarnian

3. 4. 2010 10:01
Potrefená husa

;-D

0 0
možnosti
MN

mn_blogger

2. 4. 2010 19:41
unáhlená reakce

také jsem fanoušek fotbalu, přečetl jsem si blog Jana Borovičky i blog Váš a musím uznat, Filipe, že já v blogu pana Borovičky (mně se ten příspěvek líbil) žádnou aroganci ani urážlivost nevidím. Nic z toho, z čeho jej viníte, v tom blogu není. Přečtěte si ho ještě jednou. Nic ve zlém, ale myslím, že jste se ve své reakci unáhlil...

Fotbalu a vědě zdar ;-)!

0 0
možnosti
JB

Jan Borovička

2. 4. 2010 19:03
A doplnění pro ostatní

Jak už jsem napsal v diskusi pod svým článkem - díky všem, kteří z mého textu na blogu vyrozumněli, že není nijak zaměřen proti fotbalu. Nic z toho, co jsem ve čtvrtek viděl, totiž s fotbalem nesouviselo - pokud tedy za fotbal nepovažujete 2 stovky agresivních vulgárních primitivů, kteří přiožralí pochodují městem a skandují hesla, ze kterých by měl jeden z nejbrutálnějších masových vrahů lidské historie srdečnou radost. Nejsem žádný ignorant - vím, co je vršovický dloubák a že existuje "česká ulička" a také by mě zajímalo, kdo z těch hovad, co jsem ve čtvrtek viděl, ví, kdo byli např. "Káďa" nebo Vašek Pilát. Nad nikoho se nevyvyšuju ani nikomu nic necpu - na rozdíl od řvoucího Sparťanského jádra. Vůbec nechápu, kde v mém textu je cokoli, co by zavánělo nějakým vyvyšováním - naopak, já nikomu nic necpu, jak jsem také v textu dal, možná rádoby vtipně, najevo. Po tom, co jsem včera viděl, bych ale vlastní dítě do hlediště nevzal...

A to jako odpověď na tento text, myslím, stačí.

0 0
možnosti
DK

Astro3

2. 4. 2010 19:40
Re: A doplnění pro ostatní

Tak přijďte někdy do Ďolíčku, tam chodí do kotle lidi se tříletými dětmi...

0 0
možnosti
  • Počet článků 56
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2641x
Jsem naivní snílek, který ovšem četl Machiavelliho. to by mohlo stačit:-)