Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JB

Jan Borovička

2. 4. 2010 18:28
Vážený pane kolego,

právě jsem přišel z práce - a tentokrát včas. Díky za odkaz a za reakci - bohužel mám ale pocit, že reagujete na něco docela jiného, než jsem napsal. Protože nejste jen tak někdo, budu reagovat osobním mailem. :-) Tak za chvíli! Zúčtujem spolu! :-)

0 0
možnosti

Mablung

2. 4. 2010 18:00
fotbal

"Chci aby všichni tolerovali mé koníčky a chování, ale já zábavu a chování ostatních tolerovat nehodlám"

Tohle myšlení bohužel v nejrůznějších obměnách a intenzitě vidím neustále a vůbec mě nepřekvapuje. Ať se jedná o primitiva ze Sparty a nebo vzdělaného mykologa

0 0
možnosti
PK

dolch

2. 4. 2010 17:29
ojoj

Taky jsem byl v životě dvakrát na fotbale. Ale nikdy jsem neviděl gól. Jedou jsem si právě kupoval párek a dvakrát pivo. Vždycky se trefili, když jsem nekoukal. Tak jsem to vzdal, protože jsem to fandění prostě nepochopil. Podobně, jako vy jste patrně vůbec nepochopil článek pana Borovičky.

0 0
možnosti
S

skydream

2. 4. 2010 17:38
Re: ojoj

no jo byl na mě moc složitej... třeba to jak se tam píše že něktří delají skutečné hodnoty... třeba studium oněch arktických lyšejníku...

0 0
možnosti
MK

wopi

2. 4. 2010 17:26
a za svoji češtinu se stydíš?

8-o

0 0
možnosti
S

skydream

2. 4. 2010 17:37
Re: a za svoji češtinu se stydíš?

jj je strašná... ale bohužel korektora nemám ... kdybyste mohl bude Vám odměnou má vděčnost

0 0
možnosti
RH

Rudolf Havlík

2. 4. 2010 17:22
jojo

presne. fotbal je fajn. ono se da vsechno osetrit, jen se musi chtit. nejsem spartan, ale lasku mame spolecnou:)

0 0
možnosti
S

skydream

2. 4. 2010 17:24
Re: jojo

:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 56
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2641x
Jsem naivní snílek, který ovšem četl Machiavelliho. to by mohlo stačit:-)